Sdílení tacitních znalostí studentů učitelství a jejich vzdělavateli

Logo poskytovatele
Autoři

CÁSKOVÁ Kateřina ŠVEC Vlastimil ŠIMŮNKOVÁ Barbora

Rok publikování 2015
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis V příspěvku je ukázán možný přístup k výzkumu sdílení tacitních znalostí studentů učitelství a jejich vzdělavateli. Tacitní znalosti jsou vysoce individuální, obtížně vyjádřitelné, vznikající ze subjektivní zkušenosti jedince a projevující se v jeho jednání zejména při řešení neočekávaných situací a vyložitelné při reflexi. Na tacitní znalost je tedy nahlíženo skrze subjektivního pojetí výuky studenta učitelství a subjektivního pojetí výuky jeho vzdělavatele. Kde je následně zjišťováno jaká tacitní znalost je mezi nimi sdílena.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.