Projevy tacitních znalostí v metaforách studentky učitelství

Logo poskytovatele
Autoři

SVOJANOVSKÝ Petr NEHYBA Jan ŠIMŮNKOVÁ Barbora

Rok publikování 2015
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis V příspěvku se zabýváme konceptem tacitních znalostí v kontextu učitelského vzdělávání. Budeme prezentovat výsledky kvalitativní případové studie, jejíž cílem bylo zjišťovat, jak se tacitní znalosti projevují v metaforách studentky učitelství. Při získávání empirického materiálu byla využita netradiční metoda vedení hloubkového rozhovoru zvaná „čistý jazyk“. V závěru budeme diskutovat potenciál této metody pro zefektivňování sociální interakce mezi studentem a vzdělavatelem při výuce.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.