Podoby inkluzivního vzdělávání. Z případových studií základních škol

Varování

Publikace nespadá pod Pedagogickou fakultu, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

LAZAROVÁ Bohumíra HLOUŠKOVÁ Lenka POL Milan TRNKOVÁ Kateřina

Rok publikování 2015
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Cílem příspěvku je prezentovat dílčí výsledky výzkumu Inkluze jako interdisciplinární problém. Autoři diskutují čtyři vybrané kategorie - pojem inkluze, motivace škol k inkluzivnímu vzdělávání, postoje k inkluzivnímu vzdělávání a připravenost škol k inkluzivnímu vzdělávání a formulují implikace pro řízení škol.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.