Faculty Teacher Trainer as a Facilitator of Professional Development

Název česky Fakultní cvičný učitel jako facilitátor profesního rozvoje
Autoři

HORKÁ Hana KRATOCHVÍLOVÁ Jana

Rok publikování 2015
Druh Článek ve sborníku
Konference 2nd International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Science and Arts SGEM 2015 - Conference Proceedings, Volume II, Education and Educational Research
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://sgemsocial.org/ssgemlib/spip.php?page=recherche&recherche=10.5593%2FSGEMSOCIAL2015/B12
Doi http://dx.doi.org/10.5593/sgemsocial2015/B12/S3.057
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova initial teacher education; faculty teacher trainer; professional development; professional competencies
Popis Autorky předkládají výsledky výzkumné sondy realizované s fakultními cvičnými učiteli v jedné fázi jejich profesního rozvoje. Věcný obsah zjištěných bilancí interpretují z pohledu expertů - vysokoškolských učitelů, kteří odpovídají za úroveň teoretické a praktické přípravy. Na základě sebereflexí účastníků výzkumu na úrovni deskriptivní fáze a následné dialogické a kritické reflexe jsou prezentována zjištění, která prezentují přínos kurzů mentoringu pro práci učitelů ve škole a se studenty oboru učitelství.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.