Formation of Science Concepts in Pre-school Science Education
| Název česky | Formování přírodovědných pojmů v před-primárním přírodovědném vzdělávání |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2015 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Procedia - Social and Behavioral Sciences Volume 197, 25 July 2015, 7th World Conference on Educational Sciences 2015 |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815042652 |
| Doi | https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.07.264 |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | edutainment; formation; pre-school science education; science concepts; simple experiments |
| Popis | Některé přírodovědné pojmy se vytvářejí již v předškolním věku jako prekoncepce. Jednoduché experimenty v hrách hrají významnou roli ve formování přírodovědných pojmů. Studie uvádí výsledky design-based research ve vývoji vhodných jednoduchých experimentů implementovaných do dětských her, pomáhajících formování přírodovědných pojmů. |