Role životních zkušeností v rámci výkonu profese speciálního pedagoga - etopeda

Autoři

JUNOVÁ Pavlína ČERVENKA Karel

Rok publikování 2014
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Tato kapitola se zabývá přístupem speciálních pedagogů ke své práci a k dětem s poruchami chování. Zaměřujeme se na souvislosti životní zkušeností speciálních pedagogů a na motivaci pro výkon pomáhající profese. Jádrem kapitoly jsou některé z výsledů kvalitativní výzkumné sondy, která zjišťovala, jaké konkrétní aspekty z životní zkušenosti speciálních pedagogů se podle nich promítají do jejich práce s klientem a jak konkrétně tyto zkušenosti ovlivňují jejich způsob práce. Cílem výzkumu bylo zjistit, jak konkrétně životní zkušenost ovlivňuje speciální pedagogy v jejich práci a volbě povolání. Participanty výzkumu byli speciální pedagogové v etopedických zařízeních.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.