Rozvoj čtenářských dovedností u žáků se specifickými poruchami učení

Autoři

BARTOŇOVÁ Miroslava

Rok publikování 2014
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Kapitola se zaměřuje na proces čtení a jeho zákonitosti v edukaci žáků se specifickými poruchami učení v období povinné školní docházky. Nahlíží na čtení jako jednu z klíčových dovedností, která otevírá prostor ke vzdělávání a společenskému uplatnění jedince. V kapitole vymezujeme základní atributy čtení, specifikujeme proces čtení s akcentem na strategie využívané pedagogy v procesu vzdělávání. Její součástí jsou realizovaná dílčí výzkumná šetření s cílem analyzovat proces čtení u žáků s SPU a zaměřit se na analýzu metod využívaných v procesu čtení na prvním stupni základní školy
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.