Rozvoj čtenářských dovedností u žáků se specifickými poruchami učení
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2014 |
| Druh | Kapitola v knize |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Kapitola se zaměřuje na proces čtení a jeho zákonitosti v edukaci žáků se specifickými poruchami učení v období povinné školní docházky. Nahlíží na čtení jako jednu z klíčových dovedností, která otevírá prostor ke vzdělávání a společenskému uplatnění jedince. V kapitole vymezujeme základní atributy čtení, specifikujeme proces čtení s akcentem na strategie využívané pedagogy v procesu vzdělávání. Její součástí jsou realizovaná dílčí výzkumná šetření s cílem analyzovat proces čtení u žáků s SPU a zaměřit se na analýzu metod využívaných v procesu čtení na prvním stupni základní školy |
| Související projekty: |