Učitelé sledují videozáznamy výuky: analýza obsahové dimenze profesního vidění

Autoři

JANÍK Tomáš MINAŘÍKOVÁ Eva PÍŠOVÁ Michaela KOSTKOVÁ Klára JANÍK Miroslav

Rok publikování 2014
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Předkládaný příspěvek představuje dílčí výstup projektu GA ČR GA13-21961S Profesní vidění a jeho rozvíjení prostřednictvím analýzy založené na videu (z pohledu učitelů angličtiny jako cizího jazyka). Cílem příspěvku je na základě dat z online dotazníku popsat profesní vidění učitelů anglického jazyka, konkrétně toho, jak se při sledování videozáznamu výuky jiných učitelů projevuje obsahová dimenze profesního vidění.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.