Využití metod kritického myšlení ve výuce českého jazyka v 5. ročníku ZŠ
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2013 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | VI. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Jazykověda |
| Klíčová slova | critical thinking, model E - R - R, critical thinking methods, 5th grade of primary school, Czech language |
| Popis | Příspěvek se zabývá využitím metod kritického myšlení ve výuce českého jazyka na 1. stupni základní školy. V první části definuje kritické myšlení a objasňuje princip třífázového modelu učení E - U - R (evokace - uvědomění si významu informací - reflexe). Druhá část příspěvku přináší popis vybraných metod kritického myšlení vhodných k využití v hodinách českého jazyka u žáků 5. ročníku základní školy. |
| Související projekty: |