Expert teachers’ interactive cognition: An analysis of stimulated recall.

Logo poskytovatele
Logo poskytovatele
Název česky Interaktivní kognice učitelů expertů: analýza stimulovaného vybavování
Autoři

TŮMA František PÍŠOVÁ Michaela NAJVAR Petr JANÍKOVÁ Věra

Rok publikování 2014
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj New Educational Review
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova interactive cognition; stimulated recall; pedagogical content knowledge; foreign language teaching
Přiložené soubory
Popis Studie se zaměřuje na interaktivní kognici učitelů při výuce. U 16 učitelů expertů jsme na video zaznamenali jejich výuku a pomocí stimulovaného vybavování jsme elicitovali jejich myšlení při výuce a o výuce. Na protokolech stimulovaného vybavování jsme poté provedli argumentační a obsahovou analýzu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.