Maximum Expectation from Pupils - One of the Characteristic Features of Inclusion

Název česky Maximum očekávání od žáků - jeden z charakteristických znaků inkluze
Autoři

HAVEL Jiří KRATOCHVÍLOVÁ Jana

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference Procedia - Social and Behavioral Sciences, Volume 141
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042814034818
Doi http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.05.057
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Primary education; special educational needs; inclusion; maximum expectation from pupils
Popis Komunikaci, spolupráci, uplatňování diferenciace a individualizace, maximální očekávání od žáků a respekt mezi účastníky vzdělávání vnímáme jako hlavní rysy inkluzivního vzdělávání. V tomto článku jsme provedli kvalitativní a kvantitativní analýzu dat získaných z šesti vybraných ukazatelů, které se týkaly maximálního očekávání od žáků v českých základních školách. Jako výzkumný nástroj jsme použili českou verzi dotazníku Rámec pro sebehodnocení podmínek vzdělávání 2007, z nějž jsme vybrali kritéria upřesňující vlastnosti spolupráce a analyzovali je.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.