Terms of Inclusive Education in Primary Schools - National and School Curriculum

Název česky Podmínky inkluzivního vzdělávání v primárních školách - národní a školní kurikulum
Autoři

KRATOCHVÍLOVÁ Jana HAVEL Jiří

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference Procedia Social and Behavioral Sciences, Volume 141
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S187704281403482X
Doi http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.05.058
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Primary education; national curriculum; school educational program; conditions of inclusive education
Popis V článku přinášíme shrnutí výsledků kvalitativní a kvantitativní analýzy údajů, které jsme získali jak ze současné školské legislativy, tak ze školních vzdělávacích programů vzorku českých základních škol. Zaměřili jsme se na kapitoly, ve kterých tyto školy deklarují své možnosti, pokud jde o výuku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Výsledkem srovnání je nejen popis současné situace, ale také návrh na optimalizaci struktury a obsahu těchto kapitol.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.