Divadlo utlačovaných a jeho edukační potenciál pro sociálně znevýhodněné skupiny

Autoři

REMSOVÁ Lenka

Rok publikování 2013
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Kapitola upozorňuje na možnosti vzdělávání v oblasti sociální pedagogiky skrze prostředky dramatického umění. Představuje metodou divadla utlačovaných jako východisko kritického a participačního akčního výzkumu. Na podkladě teoretického rámce pedagogiky utlačovaných kapitola poukazuje na možnosti uplatnění této metody vedoucí k osobnostnímu rozvoji směrem k tzv. empowerment tedy zmocnění, uvědomění si vlastní životní situace, zodpovědnosti za ni a vlastních práv a síly k její transformaci směrem k pozitivnímu utváření vlastního života také v rámci školního kurikula.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.