Přehled vybraných kritických sociálních teorií jako inspirativní zdroj pro sociální inkluzi sociálně znevýhodněných žáků v kontextu divadla ve výchově

Logo poskytovatele
Autoři

KLAPKO Dušan

Rok publikování 2013
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V této kapitole se zaměřujeme na komparaci hlavních myšlenek a pojmů vybraných kritických sociálních teorií. Srovnávacím kritériem je přínos vybraných teorií pro realizaci sociální inkluze a otevřeného dialogu v rámci školní socializace. Školní socializace je simulována v kontextu divadla ve výchově. Cílem textu je obecně zmapovat problematiku mocenských strukturních nerovností produkujících tzv. sociálně znevýhodněné skupiny žáků a popsat možnosti sociální inkluze v edukaci.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.