Fremdsprachenlehrkräfte als Experten: Teilergebnisse einer introspektiven Studie
| Název česky | Expertnost učitelů cizích jazyků: dílčí výsledky introspektivní studie |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2013 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Education and Languages in Europe/ Bildung und Sprachen in Europa |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | foreign language teacher; expertise; introspection; stimulated recall; argumentative analysis; research |
| Popis | V příspěvku je představen konstrukt expertnosti v učitelství a přístupy ke zkoumání znalostní a dovednostní báze zkušených učitelů, konceptuální rámec výzkumného projektu GAP 407/11/0234 a prezentovány dílčí výsledky introspektivní studie zaměřené na hlubší vhled do expertnosti učitelů cizích jazyků . |
| Související projekty: |