Komunikační schopnosti žáků základní školy speciální

Autoři

KOPEČNÝ Petr KLENKOVÁ Jiřina

Rok publikování 2013
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Kapitola se zabývá úrovní komunikačních schopností žáků s kombinovaným postižením, kteří navštěvují základní školu speciální. Je stručně představena problematika těžkého zdravotního postižení, narušené komunikační schopnosti v podobě symptomatických poruch řeči, dále je vymezena legislativa vztahující se k problematice a možnosti vzdělávání žáků s těžkou poruchou dorozumívacích schopností v systému speciálního školství v České republice. Empirická část kapitoly nabízí výsledky kvalitativního šetření v podobě dvou případových studií žáků s kombinovaným postižením.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.