Styly učení a strategie individuální podpory – příklad využití u žáků s dyslexií
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2013 |
| Druh | Kapitola v knize |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | V kapitole se zaměřujeme na popis jednotlivých strategií a učebních stylů využívaných v edukaci žáků se specifickými poruchami učení. Poukazuje na to, jak volba strategie a znalost stylu učení ovlivňuje výuku žáka. Pedagog, jako odborník by měl umět poradit žákům, studentům a jejich rodičům, jak se připravovat na výuku, pomoci žákovi najít jeho učební styl. Styly učení jsou nástrojem, který žáci mohou použít ve školním vyučování nebo v jiných situacích. Jako příklad uvádíme parciální výsledky výzkumného šetření zaměřeného na přístupy a volbu strategií a učebních stylů u jedinců se specifickými poruchami učení. |
| Související projekty: |