Prevence poruch chování na ZŠ očima pedagogů

Autoři

LIVŇANSKÁ Pavlína VOJTOVÁ Věra

Rok publikování 2013
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Cílem této kapitoly je poskytnout obraz praxe v českých školách v oblasti prevence poruch chování na základě analýzy teoretických přístupů a v kontextu pohledu pedagogů. Pro dosažení cíle jsme zvolili kvalitativní design výzkumu a realizovali jsme šest polostrukturovaných rozhovorů na třech základních školách, přičemž na každé škole byl dotazován metodik prevence a třídní učitel. Práce přináší pohled na realizaci prevence poruch chování z hlediska pedagogů a srovnání s teoretickým rámcem. V závěru práce přinášíme doporučení pro pedagogy.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.