Srovnání intervenčních přístupů u žáků s problémy v chování ve Finsku a České republice

Autoři

CHLÁDKOVÁ Alena VOJTOVÁ Věra

Rok publikování 2013
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V kapitole představujeme komparativní studii podpory a intervence dětí s problémy v chování v podmínkách finské a české základní školy. Výzkumné šetření analyzuje a srovnává strategie a podmínky speciální podpory cílové skupiny v praxi škol obou školských sytémů. S vědomím omezených možností výzkumné studie na vybraných dvou školách přistupujeme k výstupům jako k inspirativním zdrojům pro další možné výzkumy a praxi škol s cílem posílit myšlenku práva na vzdělávání v podmínkách běžné základní školy i pro děti s problémy v chování.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.