Komunikační schopnost žáků základní školy praktické

Autoři

HAMALOVÁ Markéta KOPEČNÝ Petr

Rok publikování 2013
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V kapitole jsou představeny výsledky analýzy výzkumného šetření, zaměřené na komunikační schopnost u žáků s lehkým mentálním postižením, kteří navštěvují základní školu praktickou. Text předkládá teoretické poznatky z oblasti komunikace a narušené komunikační schopnosti, zaměřuje se na žáka s lehkým mentálním postižením, popisuje charakteristické rysy těchto žáků, možnosti jejich edukace a narušenou komunikační schopnost jedinců s lehkým mentálním postižením. Výsledky kvalitativního šetření vypovídají o narušené komunikační schopnosti v rámci jednotlivých jazykových rovin, komunikačním procesu ve výuce a poskytované logopedické intervenci.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.