Specifika ve vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem

Autoři

BAZALOVÁ Barbora

Rok publikování 2013
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Kapitola představuje specifika ve vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem. V úvodu jsou prezentována teoretická východiska způsobu edukace žáků s tímto syndromem a uvedeny možné projevy jejich chování ve škole během vyučování. Dále jsou analyzovány faktory úspěšného inkluzivního vzdělávání a také faktory ztěžující tento způsob edukace. V další části jsou popsány možnosti dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v problematice edukace žáků s Aspergerovým syndromem. Na závěr jsou nabídnuty názory krajských koordinátorek na kvalitu zajišťování služeb pro klienty s poruchami autistického spektra.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.