Motivace studentů prostřednictvím laboratorních úloh z biochemie a fyzikální chemie
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2013 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | Motivation; chemistry; laboratory training, water analysis; food analysis |
| Přiložené soubory | |
| Popis | Dotazníkovým šetřením bylo zjištěno, že chemické problematiky, které nejvíce zajímají respondenty s ukončeným středoškolským vzděláním, jsou ochrana životního prostředí včetně problematiky vody a chemie potravin. Příspěvek referuje o zohlednění této skutečnosti při úpravě sylabů laboratorních cvičení z biochemie a fyzikální chemie a přípravě nových laboratorních úloh zaměřených na rozbor potravin a rozbor vody. |
| Související projekty: |