Zum Einfluss der L2 auf den L3-Unterricht am Beispiel Deutsch nach Englisch

Název česky Vliv L2 na výuku L3 na příkladu němčiny po angličtině
Autoři

JANÍK Miroslav

Rok publikování 2013
Druh Článek ve sborníku
Konference Education and Languages in Europe / Bildung und Sprachen in Europa
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova multilingualism; second foreign language; video study; language transfer
Popis Koncept mnohojazyčnosti je v posledních dvaceti letech velmi diskutované téma ve vzdělávání a vzdělávací politice. Z tohoto důvodu jsou stále důležitější otázky transformace koncepce mnohojazyčnosti do výuky. Řada didaktických konceptů vychází z předpokladu, že pří učení se existuje transfer v oblasti znalostí a zkušeností z L2, které mohou být ve výuce využity. Představená studie se zaměřuje na interakci v ústní produkci žáků a učitele ve výuce L3. V první části textu je představen teoretický rámec mnohojazyčnosti a v další pak metodologický postup se zaměřením na návrh kategorií.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.