Professional vision von künftigen EnglischlehrerInnen und ihre Entwicklung mit IRSE VideoWeb

Logo poskytovatele
Autoři

MINAŘÍKOVÁ Eva JANÍK Tomáš JANÍK Miroslav

Rok publikování 2013
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek představuje výsledky výzkumu týkajícího se změn v profesním vidění u studentů učitelství anglického jazyka po systematické práci s videosekvencemi z hodin AJ v rámci elektronického učebního prostředí VideoWeb.Výzkum probíhal u 25 budoucích učitelů anglického jazyka, jejichž písemné komentáře k videozáznamům výuky byly podrobeny obsahové analýze. Ukázalo se, že před prací ve VideoWebu byly jejich komentáře především popisující, interpretující a hodnotící. Po práci s VideoWebe studenti více popisovali; kvalita jejich popisu se ale změnila. Komentáře byly detailnější a "disciplinovanější". Interpretativní a hodnotící komentáře následovaly až po popisu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.