Using video to explore professional vision of prospective teachers of English as a foreign language

Logo poskytovatele
Autoři

JANÍK Tomáš MINAŘÍKOVÁ Eva PÍŠOVÁ Michaela TŮMA František

Rok publikování 2013
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek představuje výsledky výzkumu zaměřeného na povahu profesního vidění (uvažování založeného na vědění) u studentů učitelství anglického jazyka při sledování videosekvencí z výuky. Uvažování založené na vědění definujeme jako proces popisování, interpretování, vysvětlování, predikování, hodnocení a navrhování alternativ výukových situací. Výsledky jsou v souladu s předchozími výzkumy a naznačují, že studenti nejvíce situace zachycené na videu popisují, případně hodnotí, a méně interpretují nebo vysvětlují.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.