Vzděláváním k překonávání narušené reciprocity mezi člověkem a přírodou
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2013 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Sborník z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2013 |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | Biophile orientation of education; environmental education; eco-social theory of education; value competence – life priorities |
| Popis | V souladu s vizí života v harmonii s přírodou se tematizují nové oblasti ve vzdělávání, úzce spjaté s tzv. biofilní (propřírodní) orientací. Její charakteristiky autorka spojuje s environmentálním přístupem v intencích ekosociálních teorií vzdělávání. Zvláštní pozornost věnuje hodnotové – ekosociální – životně-orientační kompetenci učitele a navrhuje možnosti jejího rozvoje. |
| Související projekty: |