Paleta hodnoticích situací a hodnoticích přístupů ve výtvarné výchově.
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2011 |
| Druh | Článek v odborném periodiku |
| Časopis / Zdroj | Studia paedagogica |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | Digitální knihovna FF |
| Doi | https://doi.org/10.5817/SP2011-2-3 |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | school assessment; methods and forms of assessment; evaluative situation; verbal assessment; classification; assessment of art work; art lessons; art teacher |
| Popis | Cílem článku vycházejícího z šířeji zaměřené zakotvené teorie je popsat škálu hodnoticích situací vznikajících z učitelovy iniciativy na hodinách výtvarné výchovy realizovaných na druhém stupni základních škol. Text nejprve představuje škálu hodnoticích situací ve výtvarné výchově, a poté ukáže čtyři obecnější přístupy, jimiž se učitelé s hodnocením vyrovnávají. |
| Související projekty: |