Respect between Pupils and School Staff - One of the Characteristic Features of Inclusion

Název česky Respekt mezi žáky a školskými pracovníky - jeden z charakteristických rysů inkluze
Autoři

KRATOCHVÍLOVÁ Jana HAVEL Jiří

Rok publikování 2013
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj The New Educational Review
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Primary education; special educational needs; inclusion; respect; research.
Přiložené soubory
Popis Komunikaci, spolupráci, aplikaci diferenciace a individualizace, maximální očekávání od žáků a respekt mezi účastníky vzdělání vnímáme jako charakteristické rysy inkluzivního vzdělání. V tomto příspěvku provádíme kvalitativní a kvantitativní analýzu dat získaných ze šesti vybraných indikátorů vztahujících se k respektu v českých primárních školách. Jako výzkumný nástroj jsme užívali českou verzi dotazníku Rámec pro hodnocení podmínek vzdělání 2007 (Kratochvílová, Havel, 2012), z kterého jsme vybrali specifická kritéria respektu a analyzovali je.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.