Adaptace dotazníku „Inventory of Learning Styles“ pro respondenty učící se anglický jazyk
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2012 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Výzkum výuky cizích jazyků II |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | diagnostic instrument – questionnaire; English language learning style; learning outcomes; adult education; didactics of a foreign language |
| Přiložené soubory | |
| Popis | Příspěvek přibližuje problematiku a náročnost adaptace diagnostického nástroje – dotazníku Inventory of learning styles (ILS) na konkrétní vyučovaný předmět – anglický jazyk. Dotazník ILS, který byl původně sestaven na diagnostikování stylů učení studentů studujících současně více vyučovaných předmětů, byl adaptován na české vzdělávací prostředí pro respondenty v terciární sféře vzdělávání, zaměstnance Armády České republiky (AČR), učící se anglický jazyk jako cizí jazyk. Příspěvek byl realizován v rámci řešení projektu na podporu specifického výzkumu studentů doktorských studijních programů. |
| Související projekty: |