Analýza poskytování logopedické intervence integrovaným žákům s narušenou komunikační schopností

Autoři

GIRGLOVÁ Veronika KLENKOVÁ Jiřina

Rok publikování 2012
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Špeciálny pedagog, časopis pre špeciálopedagogickú teorii a prax
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova pupil with impaired communication ability; integration; special educational needs; inclusive environment; primary schools
Přiložené soubory
Popis Článek se zaměřuje na problematiku poskytování logopedické intervence žákům stižených narušenou komunikační schopností, jenž jsou vzděláváni na běžných typech základních škol České republiky. Obsah příspěvku shrnuje jednotlivé dílčí výsledky výzkumného šetření, které vedlo k analýze vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v rámci naplňování jejich individuálních speciálních vzdělávacích potřeb. Jelikož právě pro žáky s narušenou komunikační schopností, kteří jsou integrováni v hlavním vzdělávacím proudu, je adekvátně poskytovaná logopedická intervence nezbytnou. Právě participace odborníků erudovaných v problematice logopedie, vzdělávání a podněcování komunikace u žáka s narušenou komunikační schopností, je žádoucí a nezastupitelnou.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.