Využití celoživotního vzdělávání pedagogů pro poskytování kariérového poradenství žákům s narušenou komunikační schopností
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2012 |
| Druh | Kapitola v knize |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Tato kapitola se zaměřuje na problematiku poskytování logopedické intervence a následného kariérového poradenství žákům s narušenou komunikační schopností ve spolupráci s příslušným poradenským zařízením. Obsah textu shrnuje pouze některé dílčí výsledky komplementárních výzkumných šetření, která napomohla k analýze vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v rámci naplňování jejich individuálních speciálních vzdělávacích potřeb. Právě participace odborníků erudovaných v problematice logopedie, vzdělávání a podněcování komunikace u žáka s narušenou komunikační schopností je žádoucí a nezastupitelnou pro jejich úspěšné vzdělávání a následnou profesní přípravu. |
| Související projekty: |