Přístup třídního kolektivu k socializaci žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí základní školy

Autoři

GIRGLOVÁ Veronika

Rok publikování 2012
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Kapitola prezentuje výzkumné šetření zaměřené na vliv třídního kolektivu a školy na proces sociálního začlenění žáků s narušenou komunikační schopností. Jedním z cílů šetření byla ověření míry socializace žáků s narušenou komunikační schopností mezi intaktní většinou a jejich přijetí kolektivem třídy. Stěžejní technikou výzkumného šetření byl dotazník, realizované šetření bylo však charakteru smíšeného, neboť pro úplnost získaných dat a informací bylo dále využito rozhovoru a participačního pozorování kvalitativní části šetření.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.