Faktor socializace v inkluzivním vzdělávání žáků s těžkým zrakovým postižením

Autoři

NOVÁKOVÁ Zita

Rok publikování 2012
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Text se zabývá analýzou faktorů inkluzivního vzdělávání žáků s těžkým zrakovým postižením se zřetelem na jejich socializaci v prostředí školy i mimo ní a na jevy se socializací související. V úvodu textu jsou vymezeny základní pojmy týkající se socializace. Dále je prezentován kvalitativní výzkum zaměřený na vybrané faktory ovlivňující úspěšnost inkluzivního vzdělávání žáků s těžkým zrakovým postižením. Výzkum je zpracován do případových studií, výsledky jsou patřičně interpretovány.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.