PROFESNÍ ORIENTACE ŽÁKŮ ZŠ PRAKTICKÝCH Z POHLEDU VÝCHOVNÝCH PORADCŮ

Autoři

DOSEDLA Martin

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Professional orientation; mild mental retardation; learning support
Přiložené soubory
Popis Příspěvek se zabývá problematikou volby povolání u žáků s lehkou mentální retardací z pohledu učitelů ZŠ. V článku popisujeme metodologii výzkumného šetření a první dílčí získané výsledky rozhovory s učiteli základních škol. Příspěvek byl také vybrán a uveřejněn v časopise Media4u Magazine.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.