Ohlédnutí za návštěvami škol a fází hodnocení příprav
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2012 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | CLIL do škol. Sborník konference |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | CLIL; didactic tools; modes of classroom organization; multiple intelligences; phases of instruction |
| Přiložené soubory | |
| Popis | Článek představuje přehled vybraných typů aktivit, výukových postupů, organizačních forem výuky, fází výuky a výukových materiálů a didaktických prostředků použitých v přípravách učitelů ve výzkumném projektu EU OPVK Tvorba metodických materiálů a postupů pro zavádění výuky angličtiny formou CLIL do vyučovacích předmětů 2. stupně ZŠ a nižšího stupně víceletých gymnázií a na základě výsledků tohoto výzkumu přináší zhodnocení toho, zda byla v přípravách učitelů reflektována doporučení odborníků pro zavádění CLILu do výuky. |
| Související projekty: |