Setkání s knihami jejich autory, recenzenty a čtenáři

PREZENTACE
KNIŽNÍCH NOVINEK
— PODZIM 2018 — JARO 2019 —
PDF MU


  • Nedělní pedagogické krasořeči – autor Tomáš Janík

  • Tvorba kurikulárních dokumentů v České republice – Historicko - analytický pohled na přípravu kurikulárních dokumentů pro základní vzdělávání v letech 1989–2017 –  autor Jan Tupý

  • Německé konstrukce s es a jejich české protějšky – autor Hana Peloušková

  • Poruchy matematických schopností žáků s dyskalkulií a jejich vliv na řešení učebních úloh ve fyzice a v matematice - Shrnutí výsledků výzkumného šetření – autor Lenka Pavlíčková

  • Přístupy nadaných žáků 1. a 2. stupně základní školy k řešení některých typů úloh v matematice – autor Irena Budínová

-------------------------------------------------------------------------------



DALŠÍ TITULY VYDANÉ NA PDF MU:
Krajinotvorné profese a aktivity člověka v chráněných
územích UNESCO
Jaromír Kolejka a kol.
 
Kleines derivationelles Valenzlexikon zu einigen zentralen
Valenzträgern im Deutschen und Tschechischen
Mojmír Muzikant, Roland Wagner
 
Koncepce terénní výuky pro základní školy na příkladu
námětů pro krátkodobou a střednědobou terénní výuku
předmětů Člověk a jeho svět a Zeměpis
Darina Mísařová a kol.
 
Research in Foreign Language Pedagogy
Věra Janíková, Světlana Hanušová a kol.
 
Češi a Poláci na Ukrajině ve 20. Století
Jaroslav Vaculík, Mirosław Piwowarczyk
 
 
Výzkum v didaktice cizích jazyků
Věra Janíková, Světlana Hanušová a kol.
 
Současné trendy hudebněteoretické výuky v základních
uměleckých školách České republiky
Judita Kučerová a kol.
 
Linguistic Landscape und Fremdsprachendidaktik
Camilla Badstübner-Kizik, Věra Janíková a kol.
 
Padá, padá rosenka
Judita Kučerová
 
Inkluzivní didaktika v praxi základní školy se zřetelem
na specifika žáků s lehkým mentálním postižením
Miroslava Bartoňová, Marie Vítková
 
Tělo – výraz – obraz – koncept
Hana Stehlíková Babyrádová a kol.
 
Reflexe speciálních vzdělávacích potřeb v edukačním
procesu
Petr Kopečný, Karel Červenka a kol.
 
Porcelán +
Hana Novotná
 
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Jan Viktorin
 
My se raka nebojíme aneb prevencí ke zdraví
Zdeňka Smejkalová, Jitka Slaná Reissmannová
 
Rozvoj verbálního chování. Jak učit děti s autismem
a jinými neurovývojovými poruchami
Marry Lynch Barbera, Tracy Rasmussen
 
Learner – Centred Teaching Manual. A Training Pack for
University Teaching Staff
Tsvetelina Harakchiyska (ed) Teresa Pessoa, Johnny
Baltzersen, Ivana Márová, Martha Mottelson, Surong Li,
Liping Liu, Shujie Qu, Eva Trnová, Dana Zámečníková
 
Evaluation of School Inclusion
Monika Tannenbergerová, Petr Fučík, Karel Pančocha,
Martin Vrubel
 
Roma Identity and Ritual in the Classroom
Jana Obrovská




 
Vydané online publikace najdete na munispace.muni.cz


Pořadatel
Pedagogická fakulta
Odpovědnost
prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed.
Další informace, fotografie nebo videa k události
https://www.ped.muni.cz/
https://is.muni.cz/dstore/bt/000/090/467/160/90467160/EC-novinky_2019_A2-2__002_.pdf

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.