Zrušení úředních hodin během vánočních svátků 2023
Od 23. 12. 2023 do 1. 1. 2024 jsou zrušeny úřední hodiny Centra celoživotního vzdělávání, a to z důvodu čerpání řádné dovolené. Děkujeme za pochopení.
I v semestru podzim 2020 nabízíme kurz HOBIT – Hodina biologie pro život.
V podzim semestru 2020 nabízíme opět kurz HOBIT – Hodina biologie pro život. Kurz proběhne 15. 10. 2020. Přihlášky je možné podávat do 1. 10. 2020.
Kurz je akreditován na MŠMT a je určen pro učitele 2. stupně ZŠ a 1. stupně víceletých gymnázií (prima-kvarta) s aprobací výchova ke zdraví, přírodopis nebo biologie.
Kurz srozumitelnou formou nabídne informace o cévní mozkové příhodě a infarktu myokardu s důrazem na schopnost tyto stavy rozpoznat a adekvátně na příznaky zareagovat. Vysvětlí, proč je důležité vzdělávat děti o těchto onemocněních, jaká je jejich role v poskytování první pomoci a jakou má toto vzdělávání tradici. Připraví učitele na provedení e-learningové hodiny, na práci s doplňkovými edukačními materiály a vysvětlí jejich roli v procesu vzdělávání. Platforma pro učitele vyplní mezeru ve vzdělávání pedagogů o tomto závažném tématu, připraví je na realizaci e-learningové hodiny a podpoří jejich dlouhodobé zapojení do projektu.
Bližší informace o kurzu a přihláška na kurz jsou zveřejněné zde.
Chcete se kurzu zúčastnit a nesplňujete výše uvedené podmínky pro přihlášení?
Pokud nejste učiteli 2. stupně ZŠ a 1. stupně víceletých gymnázií (prima-kvarta) s aprobací výchova ke zdraví, přírodopis nebo biologie a máte o kurz zájem, můžete se přihlásit na kurz HOBIT – Hodina biologie pro život, který není na MŠMT akreditován. Podmínkou pro přihlášení na kurz je ukončené středoškolské vzdělání s maturitou. Informace o kurzu najdete zde.
Od 23. 12. 2023 do 1. 1. 2024 jsou zrušeny úřední hodiny Centra celoživotního vzdělávání, a to z důvodu čerpání řádné dovolené. Děkujeme za pochopení.
Jedná se o kurz Blokové programování a robotické pomůcky ve výuce zaměřený na základy blokově orientovaného programování v prostředí Scratch a představení dalších vhodných programovacích prostředí pro využití ve vzdělávání na ZŠ a na využití robotických pomůcek a jejich blokově orientované programování.