Petra Suquet Časopis Le français dans le monde Nahlédli jsme do časopisu Le français dans le monde – periodika přinášejícího aktuální témata z oblasti výuky francouzštiny. (Vyšlo v časopise Komenský 147/3)
Václava Bakešová, Hana Delalande Do interaktivní mapy francouzštiny Nahlédli jsme na Katedru francouzského jazyka a literatury Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, kde již nějaký čas koordinují Projekt interaktivní mapy francouzštiny pro posílení spolupráce (https://mapa-francouzstiny.cz/). (Vyšlo v časopise Komenský 147/2)
Jana Chocholatá Amanda Heffernan et al.: „Tu pracovní zátěž a emoční vypětí už nevydržím“ Nahlédli jsme do článku Heffernan, A. et al. (2022). „I cannot sustain the workload and the emotional toll“: Reasons behind Australian teachers‘ intentions to leave the profession. Australian Journal of Education, Vol. 66(2), str. 196—209. (Vyšlo v časopise Komenský 147/1)
Petr Pytlík Michael Staiger: Od „obratu k obrazu“ k multimodálnímu vyučování (2020) Nahlédli jsme do: Staiger, Michael (2020). Von der ‚Wende zum Bild‘ zum ‚multimodalen Turn‘. Perspektiven und Potenziale für eine Deutschdidaktik als Medienkulturdidaktik. Der Deutschunterricht (5). pp. 65-74. Hannover: Friedrich Verlag. (Vyšlo v časopise Komenský 146/4)
Anastasija Sokolova Rusistické časopisy V tomto článku nahlédneme do vybraných čísel dvou odborných časopisů z ruskojazyčného prostředí věnovaných ruštině a výuce ruštiny. (Vyšlo v časopise Komenský 146/3)
Jana Chocholatá Na emocích ve sborovně záleží! Nahlédli jsme do posledního čísla časopisu Journal of Educational Change – periodika přinášejícího témata z široké oblasti pedagogického výzkumu. (Vyšlo v časopise Komenský 146/2)
Adam Veřmiřovský O chibách ve vzdělávání a pedagogice. A nejen o nih Nahlédli jsme do: Janík, T. (ed.) a kol. 2020. Mýty, omyly, nepravdy. O chibách ve vzdělávání a pedagogice. Edice Reflexe. Brno: MU. (Vyšlo v časopise Komenský 146/1)