Odborné monografie a kapitoly

Bez popisku

Roma Identity and Ritual in the Classroom. The Institutional Embeddedness of Ethnicity.

Obrovská, J. (2018). Roma Identity and Ritual in the Classroom: The Institutional Embeddedness of Ethnicity. Palgrave Macmillan.

Informace o publikaci

Bez popisku

Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé

Vlčková, K., Lojdová, K., Lukas, J., Mareš J., Škarková, L., Kohoutek, T., Květon, P., & Ježek, S. (2020). Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé. Munipress.

Informace o publikaci Publikace na MUNISPACE

Bez popisku

Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi

Švec, V., Nehyba, J., Svojanovský, P., Šíp, R., Pravdová, B., Minaříková, E., Slavík, J., Šimůnková, B., & Lawley, J. (2016). Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi. Munipress.

Informace o publikaci Publikace na MUNISPACE

Bez popisku

Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství

Vlčková, K., Lojdová, K., Lukas, J., Mareš, J., Šalamounová, Z., Kohoutek, T., Bradová J., & Ježek, S. (2015). Z posluchárny za katedru: mocenské vztahy ve výuce studentů. Munipress.

Informace o publikaci Publikace na MUNISPACE

Bez popisku

Žákovské strategie při učení se anglickému jazyku a jejich vztah k úspěšnosti

Vlčková, K., Pešková, K., Uličná, K., Janík M., & Švejdíková, K. (2014). Žákovské strategie při učení se anglickému jazyku a jejich vztah k úspěšnosti. Munipress.

Informace o publikaci Publikace na MUNISPACE

Kapitoly v knize

Bez popisku

Biographies of Roma Mothering in Contemporary Czechia. Exploring Tapestries of Multi-ethnic Gendered Identity in a Marginalised Social Position

Sidiropulu-Janků, K., & Obrovská, J. (2023). Biographies of Roma Mothering in Contemporary Czechia. Exploring Tapestries of Multi-ethnic Gendered Identity in a Marginalised Social Position. In L. Nurse, L. Moran, & K. Sidiropulu-Janků (Eds.), Biographical Research and the Meanings of Mothering. Life Choices, Identities and Methods (pp. 82-102.). Bristol University Press.

Informace o publikaci

Bez popisku

Metaphor, Clean Language and Qualitative Research

Nehyba, J. (2022) Metaphor, Clean Language and Qualitative Research. In H. Cairns-Lee, J. Lawley, & Tosey, P. (Eds.), Clean Language Interviewing: Principles and Applications for Researchers and Practitioners (pp. 31-43). Emerald Group Publishing.

Anotace Informace o publikaci

Bez popisku

The Place of Religious and Non-Religious Values and Beliefs in Identities of Mothers of Young Children

Nurse, L., Sidiropulu, J., K., Obrovská, J., Gajek, K., & Mbiatong, J. (2022). The Place of Religious and Non-Religious Values and Beliefs in Identities of Mothers of Young Children: Methodological Approach and Empirical Evidence from the European Comparative Perspective. In A. Kuusisto (Ed.), The Routledge International Handbook of the Place of Religion in Early Childhood Education and Care (pp. 194-212). Routledge.

Anotace Informace o publikaci

Bez popisku

The Place of Gamification in the Educational Context

Miškov, J. (2022). The Place of Gamification in the Educational Context. In O. Bernardes, V. Amorim, & A. C. Moreira (Eds.), On the Influence and Effectiveness of Gamification in Education. (pp. 1-22). IGI Global.

Anotace Informace o publikaci

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info