Všechny aktuality

Učíme budoucí učitelky a učitele, jak rozvíjet sebe a druhé
Na čem pracujeme a jak se nám to daří?

 

Všechny aktuality

Předchozí 1 2 3 Další

Podcasty

Čeká mě asistentská praxe! Jak to udělat, aby mi to na praxi fungovalo? Podcast k praxi na škole

Markéta Dobiášová je asistent pedagoga pro speciální vzdělávání na gymnázium v Brně, trenérka sociálních a emočních dovedností pro hyperaktivní a neklidné děti (ADHD, PAS).
- Jak to udělat, aby to fungovalo?
- Co je vhodné mít na mysli, když takovou spolupráci začínáme?
- Jak může být moje spolupráce s asistentem pedagoga nebo s učitelem v roli studenta užitečná?
- Jak spolupracovat s dětmi, které mají poruchy pozornosti?


 

Otevřené dveře ředitelny - druhý díl podcastu na Spotify

Rozhovory doc. Jany Kratochvílové, vedoucí katedry pedagogiky PdF MU, s řediteli a ředitelkami škol.  

Hostem druhé epizody je Zdeněk Brož, ředitel ZŠ Chrudim, Dr. J. Malíka.


 

Otevřené dveře ředitelny - nové podcasty na Spotify

Hostem první epizody je Mgr. Lenka Špačková, ředitelka fakultní školy ZŠ Brno, Bosonožská 9, příspěvková organizace.

Právě na bedrech ředitelů a ředitelek leží velká odpovědnost za žáky, jejich výsledky, za kvalitu výuky, za komunikaci a spolupráci s rodiči, odborníky, komunitou, za jejich kolegy a vzdělávání, za rozvoj školy, její kvalitu a hospodaření a to v každé době. Ředitelé mají také rozhodující vliv na přijímání kolegů, kolegyň do své školy a ovlivňují tak další profesní rozvoj svých vyučujících včetně těch začínajících.

Rozhovory v podcastu Otevřené dveře ředitelny chceme budoucím učitelům, našim studentům, přiblížit život školy z pohledu jejich ředitele, ředitelky.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info