Project information
Analysis of a selected social problem in the context of the influence of institutional power on the construction of clients' needs in social services
(ANSOCIN)
- Project Identification
- MUNI/A/1538/2023
- Project Period
- 1/2024 - 12/2024
- Investor / Pogramme / Project type
-
Masaryk University
- Specific research - support for student projects
- MU Faculty or unit
- Faculty of Education
Projekt Specifického výzkumu pro rok 2024 je zaměřený na problematiku diskursivních proudů v rámci komunikačních strategií a institucionální moci mezi sociálními pracovníky a jejich klienty. Cílem projektu je vytvořit dvě evaluační nebo analytické studie, zabývající se konstrukcemi potřeb klientů z perspektivy oficiální institucionální moci v oblasti pomáhajících profesí. Pro porozumění žité realitě jedince (klienta) je nutné znát podmínky jeho interpretace vlastní identity a zkušenosti se sociálními rolemi, které stvrzuje v rámci fungování v institucionálních strukturách.
Publications
Total number of publications: 8
2024
-
Analýza vybraných sociálních a edukačních problémů z perspektivy studujících sociální pedagogiky
Year: 2024, type: Editorship of scientific publication
-
Bagatelizace duševního onemocnění u dětí a mladistvých
Year: 2024, type: Teaching aids, texts (including individual chapters in textbooks)
-
Fotbal jako nástroj sociální práce
Year: 2024, type: Workshop
-
Lived Reality of School Socialization from the Perspective of Romani Mothers
CZECH - POLISH HISTORICAL AND PEDAGOGICAL JOURNAL, year: 2024, volume: 16, edition: 2, DOI
-
Nie/Oczekiwana tożsamość kobiety w porównaniu oświecenia z współczesnością
Year: 2024, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Proč zařadit pozici sociální pedagog mezi pedagogické profese?
Year: 2024, type: Teaching aids, texts (including individual chapters in textbooks)
-
Za brankou chudoby: fotbal jako nástroj sociálního rozvoje dětí a mládeže
Year: 2024, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Žáci z cizojazyčného prostředí v české škole a společnosti
Year: 2024, type: Teaching aids, texts (including individual chapters in textbooks)