Sociální rozměr edukace v kontextu každodenního vědění aktérů
- Project Identification
- MUNI/A/1511/2021
- Project Period
- 1/2022 - 12/2022
- Investor / Pogramme / Project type
-
Masaryk University
- Specific research - support for student projects
- MU Faculty or unit
-
Faculty of Education
- doc. Mgr. Dušan Klapko, Ph.D.
- Bc. et Bc. Veronika Autratová
- Bc. Veronika Bečicová
- Mgr. Eliška Blažková
- Bc. Anna Dalecká
- Bc. Vojtěch Dobeš
- Bc. Eliška Dostálová
- Mgr. Lenka Ďulíková
- Bc. Barbora Formánková
- Bc. Daniela Girgleová
- Bc. Denisa Jašinská
- Bc. Klára Jonášová
- Mgr. et Mgr. Veronika Kolaříková, Ph.D.
- Lenka Kořínková
- Mgr. Dagmar Krišová
- Bc. Zuzana Langerová
- Bc. Šimon Ledvinka
- Barbora Mašlánová
- Bc. Natálie Miklánková
- Bc. Ivo Novák
- Bc. Lucie Pospíšilová
- Mgr. Petr Soják, Ph.D.
- Bc. Lenka Šohajová
- Bc. Tadeáš Varaus
- Bc. Tereza Vernerová
- Bc. Barbora Vintrová
- Bc. Eliška Zimová
Cílem projektu je podpořit u magisterských a doktorských studentů KSoP (i participujících akademiků) metodologické dovednosti, spojené s analýzou edukačních jevů z perspektivy každodenního vědění aktérů. Teoretickým východiskem je konstruktivistické pojetí popisu sociální reality podle autorů Bergera, Luckmanna, Schütze. Projekt je složený z didaktické a výzkumné části. V didaktické části je cílem realizovat tři metodologické workshopy pro jmenované studenty s předpokladem navýšení metodologických dovedností studentů, které využijí ve svých výzkumech (závěrečné práce, studie do odborných časopisů). Ve výzkumné části je cílem realizovat výzkumné analýzy edukačních jevů a prezentovat tyto výsledky formou ústní (výstup na pedagogické konferenci) a písemnou (kolektivní monografie, případně studie v odborném časopisu).