Project information
Teritoriální marketing v úspěšných regionálních inovačních systémech (TEMARIS)

Information

This project doesn't include Faculty of Education. It includes Faculty of Economics and Administration. Official project website can be found on muni.cz.
Project Identification
MUNI/A/0895/2019
Project Period
1/2020 - 12/2020
Investor / Pogramme / Project type
Masaryk University
MU Faculty or unit
Faculty of Economics and Administration

Teritoriální marketing je jedním z nástrojů, jak pomoci zatraktivnit určitou lokalitu na základě její kvality. Zaměřuje se na budování image a propagaci určitého místa, přičemž vychází a navazuje na zvláštní specifika a jedinečnost tohoto území. Účelem takového marketingu je prezentovat danou lokalitu jako místo, kde lidé chtějí žít a pracovat. V současné době, kdy inovace jsou považovány za hlavní motor konkurenceschopnosti, existuje řada regionů, které budují svůj brand jako místo atraktivní pro výzkum, vývoj a inovace. Projekt se zaměřuje na koncept teritoriálního marketingu a jeho spojitost s inovačně úspěšnými regiony. Projekt tematicky souvisí s disertačními pracemi studentských členů řešitelského týmu i s širším výzkumem, který je prováděn na katedře regionální ekonomie a správy.

Publications

Total number of publications: 4


You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.