Rozvoj porozumění a metakognice skrze vzájemné hodnocení

Authors

KOLAŘÍKOVÁ Veronika BIELIK Miroslav

Year of publication 2025
Type Appeared in Conference without Proceedings
Citation
Description Vzájemné hodnocení je proces, při němž studenti posuzují práce svých spolužáků a poskytují si navzájem zpětnou vazbu. Tento přístup může přispět nejen ke zlepšení studijních výsledků, ale také k rozvoji metakognitivních dovedností, komunikačních schopností a samostatnosti při učení. Zároveň může podpořit motivaci a aktivní zapojení studentů. V příspěvku představujeme naši zkušenost s implementací vzájemného hodnocení do výuky. Studenti ve dvojicích připravili podcast na jimi zvolené téma a následně poskytovali formativní zpětnou vazbu na podcasty jiných dvojic. Příspěvek posluchače seznámí s využitím funkce „Vzájemné hodnocení" v IS MU.

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.