Jaké příležitosti k učení nabízejí současné elektronické (hybridní) učebnice pro žáky 2. stupně ZŠ oproti tištěným

Title in English What learning opportunities electronic (hybrid) textbooks offer for lower secondary school pupils compared to printed textbooks
Authors

DUNDÁLKOVÁ Karolína

Year of publication 2023
Type Appeared in Conference without Proceedings
MU Faculty or unit

Faculty of Education

Citation
Description Cílem příspěvku bylo popsat, jaké příležitosti k učení nabízejí současné elektronické (hybridní/interaktivní) učebnice oproti tištěným. Na základě analýzy vybraných učebnic pro žáky 2. stupně ZŠ z různých nakladatelství byla vytvořena kategorizace interaktivních a multimediálních prvků a učebních úloh, které se k nim vztahují. Hlavní pozornost byla věnována tomu, jak tyto úlohy rozvíjejí obsah tištěných učebnic a jaké výhody pro učení poskytují. Prezentovány byly ukázky z vybraných učebnic (zejména pro výuku cizích jazyků a humanitních předmětů).
Related projects:

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.