Jaké příležitosti k učení nabízejí současné elektronické (hybridní) učebnice pro žáky 2. stupně ZŠ oproti tištěným
| Title in English | What learning opportunities electronic (hybrid) textbooks offer for lower secondary school pupils compared to printed textbooks |
|---|---|
| Authors | |
| Year of publication | 2023 |
| Type | Appeared in Conference without Proceedings |
| MU Faculty or unit | |
| Citation | |
| Description | Cílem příspěvku bylo popsat, jaké příležitosti k učení nabízejí současné elektronické (hybridní/interaktivní) učebnice oproti tištěným. Na základě analýzy vybraných učebnic pro žáky 2. stupně ZŠ z různých nakladatelství byla vytvořena kategorizace interaktivních a multimediálních prvků a učebních úloh, které se k nim vztahují. Hlavní pozornost byla věnována tomu, jak tyto úlohy rozvíjejí obsah tištěných učebnic a jaké výhody pro učení poskytují. Prezentovány byly ukázky z vybraných učebnic (zejména pro výuku cizích jazyků a humanitních předmětů). |
| Related projects: |