Hodnocení pragmatické kompetence českých studentů v anglickém jazyce (L2) – řečové akty žádosti a omluvy. Metodologie

Authors

LAHODOVÁ VALIŠOVÁ Marie

Year of publication 2022
Type Appeared in Conference without Proceedings
MU Faculty or unit

Faculty of Education

Citation
Description Dizertační výzkum se zaměřuje na pragmatickou kompetenci českých vysokoškolských studentů v anglickém jazyce (L2). Tento poster představuje metodologii jedné části dizertačního výzkumu – jedná se o hodnocení pragmatické kompetence českých vysokoškolských studentů v angličtině (L2) rodilými mluvčími anglického jazyka. Cílem výzkumu je zjistit, jak rodilí mluvčí anglického jazyka hodnotí pragmatickou kompetenci českých studentů v angličtině (L2). A dále porovnat hodnocení pragmatické kompetence provedené rodilými mluvčími s výsledky na základě odborné literatury učiněných analýz strategií žádostí a omluv.
Related projects:

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.