MICROLEARNING VE VZDĚLÁVÁNÍ A JEHO POTENCIÁL VYUŽITÍ V GEOGRAFII: PŘEHLEDOVÁ STUDIE
| Title in English | Utilisation of microlearning in geography education: literature review |
|---|---|
| Authors | |
| Year of publication | 2022 |
| Type | Appeared in Conference without Proceedings |
| MU Faculty or unit | |
| Citation | |
| Description | : Microlearning je vzdělávací strategie, jež využívá krátkých a pravidelně se opakujících výukových lekcí, které jsou představovány v interaktivní formě v digitální podobě. Microlearning je známí poměrně dlouhou dobu, avšak do vzdělávání si našel cestu až zejména v době pandemie a s nutností e-learningového vzdělávání. Představovaný příspěvek prezentuje výsledky přehledové studie, která je zaměřena především na definování microlearningu, způsoby jeho využití ve školním vzdělávání a metody, kterými může být microlearning zkoumán. Výsledky studie shrnují základní myšlenky mé disertační práce, která se věnuje microlearningu ve výuce geografie na vysoké škole. |
| Related projects: |