Působení rodičů nadaných dětí při překonávání překážek v inkluzivním vzdělávání nadaných žáků.

Authors

STŘELEC Stanislav

Year of publication 2015
Type Appeared in Conference without Proceedings
MU Faculty or unit

Faculty of Education

Citation
Description Podle školské legislativy se žáci s diagnózou rozumově nadaného dítěte řadí mezi skupinu žáků se specifickými vzdělávacími potřebami. Takové dítě se zpravidla odlišuje od svých vrstevníků nejen svými mimořádnými schopnostmi, ale také řadou dalších znaků a projevů ( například asynchronním vývojem, underachivementem, problémy s akademickou motivací,...). Obsahem referátu byla prezentace vybraných poznatků z výzkumů zaměřených na specifické postavení nadaných mezi spolužáky a překonávání překážek, které v jejich vzájemných vztazích vznikají. Téma je pokračováním řešení Výzkumného záměru PdF MU Brno MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Related projects:

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.