Pozvánka na Konferenci SYRI v Senátu 15. 5. 2024
S příspěvkem zde vytoupí i naše kolegyně z katedry pedagogiky Jana Obrovská se svými kolegy na téma Dokážou české školy podporovat znevýhodněné žáky?
Co je pro Montessori učitele klíčové v procesu vzdělávání? Přibližuje recenzovaná studie M. Jurčíka v časopise Issues in Educational Research.
Studie Mgr. Miroslava Jurčíka má název Freedom and respect: Who are the Montessori school teachers? A teacher identity study in the Czech Republic a vyšla v časopise Issues in Educational Research.
Studie prezentuje výsledky disertačního výzkumu, který se zabývá zkoumáním profesní identity učitelů Montessori škol. O jaké sub-identity výsledky rozšiřují dosavadní poznání? Co je pro Montessori učitele klíčové v procesu vzdělávání?
S příspěvkem zde vytoupí i naše kolegyně z katedry pedagogiky Jana Obrovská se svými kolegy na téma Dokážou české školy podporovat znevýhodněné žáky?
Na katedře pedagogiky realizujeme excelentní výzkum. Dokládá to studie Petra Svojanovského a Jany Obrovské publikovaná v časopise EJTE, který má mimořádně náročné recenzní řízení (acceptance rate: 7%, impakt faktor 6,1).