Studie M. Jurčíka v časopise Issues in Educational Research

Co je pro Montessori učitele klíčové v procesu vzdělávání? Přibližuje recenzovaná studie M. Jurčíka v časopise Issues in Educational Research.

březen 2024

Co je pro Montessori učitele klíčové v procesu vzdělávání? Přibližuje recenzovaná studie M. Jurčíka v časopise Issues in Educational Research

Studie Mgr. Miroslava Jurčíka má název Freedom and respect: Who are the Montessori school teachers? A teacher identity study in the Czech Republic a vyšla v časopise Issues in Educational Research.

Studie prezentuje výsledky disertačního výzkumu, který se zabývá zkoumáním profesní identity učitelů Montessori škol. O jaké sub-identity výsledky rozšiřují dosavadní poznání? Co je pro Montessori učitele klíčové v procesu vzdělávání?


Více článků

Přehled všech článků

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info