Sborník publikovaných příspěvků z konference Kurikulum v proměnách školy 20. - 21. 6. 2007 Pedagogická fakulta MU |
Zpět na úvodní stranu
Mgr. Lucie Zormanová
Srovnání aktivity a studijního prospěchu chlapců a dívek ve výuce občanské výchovy na ZŠ
ZORMANOVÁ, L. Srovnání aktivity a studijního prospěchu chlapců a dívek ve výuce občanské výchovy na ZŠ. In MAŇÁK, J.; JANÍK, T. (ed.) Absolvent základní školy. Brno : PdF MU, 2007, s. 264-271. ISBN 978-80-210-4402-9
Anotace: V příspěvku srovnávám aktivitu a studijní prospěch chlapců a dívek ve výuce občanské výchovy v prostředí základní školy. Aktivitu zde pojímám jako četnost a délku verbálních zapojení (dívky-chlapce) v interakci učitel-žák a obsah replik žáka. Dále jsou zde srovnány výsledky z dotazníku, který zjišťoval naplňování některých základních cílů vzdělávacího programu Základní škola pro předmět občanská výchova. Studijní prospěch je měřen známkami na vysvědčení z občanské výchovy.